reis geboekt - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu reis geboekt - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

reis geboekt

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

20 Oktober 2014 | Nederland, Delft

19 oktober zondagochtend. We hebben besloten, we gaan de reis maken India/Ladakh 22 daagse rondreis met Shoestring van 3 juli t/m 24 juli 2015.
Spannend hoor alles weer invullen op het boekingsformulier best een tijdrovend klusje. Aangezien ik daar het meeste geduld voor heb zat ik dus achter de computer.
Eindelijk alles ingevuld en geboekt.
Vandaag 20 oktober al de bevestiging binnen en nu wachten wie er met ons meereizen best spannend .
De voorpret kan beginnen !!!

• 21 Oktober 2014 - 09:27

Dick:

Waauw gaaf zeg!
    Een heel mooi vooruitzicht.
    Van de voorbereidingen kunnen jullie al gaan genieten en dan gaat de reis nog komen!

• 21 Oktober 2014 - 09:53

Hellen:

Yeehhh wat gaaf. Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet van al jullie voorbereidingen, zo kom je met gemak de winter door.