The day before the great journey - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu The day before the great journey - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

The day before the great journey

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

10 Juli 2015 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

dank jullie wel voor leuke en lieve reacties!
We zijn in Manali, de stad voor de himalaya route naar Leh. We zijn van Dharamsala naar Mandi gereisd. Een prachtige stad aan de grote rivier. Hier hebben we 1 nacht geslapen. en de andere dag door naar Manali. Daar zijn we gisteren aangekomen en verblijven hier nu 1 dag. De tocht hier naar toe was grandioos mooi! heerlijk weer en in grote luxe auto's met leuke mensen. Dat is toch een groot feest. Gisteravond is Ruud naar een Bollywoodfilm geweest en ik bleef in ons heerlijke luxe hotel met groot terras en uitzicht op de groene bergen. We hebben roomservice, het kan niet op. We voelen ons echte VIPs. Gistermiddag begon het te regenen, en er volgde onweer. Vandaag regent het ook, maar dat mag de pret niet drukken. We lopen met ons lichtgewicht parapluutjes en de camera in de hand rond te stappen in deze leuke stad met ook weer vriendelijke mensen. We hebben net weer een lekkere grote cappuccino gedronken en daarna een mooi boeddhistisch tempeltje bezocht. Misschien gaan we vanmiddag voor een massage. We hebben de tijd aan onszelf en dat is fijn. Morgenochtend om 09.00 uur vertrekken we naar ons eerste overnachting en dat is Keylong. We gaan de eerste pas op een hoogte van 3975 meter over. Dus stijgen in korte tijd 2000 meter.
Daarna gaan we door naar Sarchu, dit is een groot tentenkamp en slapen op 4200 meter. De laatste dag gaan we de hoogste pas van 5300 meter over. Dan komen we aan in Leh, Ladakh. We nemen veel water mee en ook eten is belangrijk. We hebben er zin! In Leh laten we weer van ons horen.
Liefs en namaste Ruud en Anita

• 10 Juli 2015 - 10:34

Bepbreedeveld:

wat een geweldig reisverslag weer van jullie ,zo leuk om dit nu allemaal te kunnen volgen ,ja jullie genieten er wel van zo te lezen ,ik zou zeggen ga door met ,t genieten en laat snel weer wat van jullie horen ,heel veel liefs van pa en ma xx

• 10 Juli 2015 - 13:38

Hellen:

Klinkt geweldig allemaal en weer prachtige foto´s. Geniet van alle luxe want das ff anders dan een tentenkamp. Maar alles heeft zijn charmes. Geniet van alle mooie dagen en lieve mensen.
    We kijken uit naar het volgende verslag, op naar Ladakh.
    Dikke kus, Hellen en Dick

• 10 Juli 2015 - 21:09

Jan En Yvonne:

hoi lieverds.
    wat een geweldige leuke fotos
    en een heel leuk avontuurlijk reisverslag.
    leuk om jullie zo te volgen.
    geniet van al het moois en van de lieve mensen daar.
    we wachten en kijken uit naar het volgende verslag.
    liefs pakkerd
    jan en yvonne.

• 14 Juli 2015 - 19:34

Denise En Ed :

Dat worden hele gave foto's! Ben benieuwd hoor. Kijken jullie uit voor berggeiten... Die kwam ik in Baskenland tegen Hahahaha
    Liefs van ons xxx