tsunami in india regen in nepal - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu tsunami in india regen in nepal - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

tsunami in india regen in nepal

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

15 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Hoi hoi,

hier zijn we weer uit een regenachtig nepal
Gistermorgen om4 ur op. spullen pakken ontijten en naar vliegveld. Na 3 uur wachten de vlucht was gecanseld vanwege zware bewolking, dit door de tsuami in india, krijgen wij daar een finke staart van mee.
enfin iedereen wil weg van Jomsom dus drukte allom om de tickets in te ruilen voor geld en bus of auto vervoer te regelen. Ach weer ween nieuwe ervaring wij gingen met de bus samen met onze gids, die alles eer voor ons regelde. Om 10.00 uur ging de bus naar Ghasa, daar deden we drie uur over met de nodige gehobbel en gebobbel. Wachten in bustation tot er genoeg mensen zouden zijn voor de bus naar Beni. In de tussen tijd kon je dalbath of noedelsoep eten. Na een tijd kwamen er 2 bussen met nepalesen binnen. Iedereen aan het hollen want nu ging er een bus naar Beni.Het werd een beetje een comedie want het was de ene bus in en de anderebus uit. Met koffers en tassen en dozen en weer de bus uit en de adere bus weer in. Goed na 3 uur waren we in Beni. het was inmiddels donker, maar we hebben nog een goede taxi geregeld naar Pokhara en daar waren we om 21.00 uur. Eindelijk eten en daarna lekker slapen.
We hebben afscheid genomen van onze gids Raj. En vandaag een relax day. Het hotel waar we zitten is supergoed en dat is met dit weer extra fijn. Mogen nog een dag in Pokhara en dan met vliegtuig of jeep terug naar Kathmandu waar we nog een volle dag hebben voor we weer naar nederland vliegen.
maar eerst nog van elke dag dat we hier zijn genieten.

namaste ruud anita

• 15 Oktober 2013 - 20:42

Petra:

Hoi ruud en anita
    Jullie hebben weer het nodige meegemaakt,
    maar weer een leuke vakantie na jullie verhalen te hebben gelezen.
    Veel plezier nog de laatste dagen.
    Xxx petra & marco

• 15 Oktober 2013 - 21:59

Yvonne:

hoi hoi
    jullie maken weer heel wat mee
    heel leuk om dit allemaal te lezen.
    geniet nog van de laatste dagen
    liefs jan en yvonne.
    voor jullie een hele goede reis terug naar huis.

• 16 Oktober 2013 - 00:15

Denise:

hoi ruud en anita,

het klinkt allemaal erg spannend! doet me weer even denken aan mijn
    avontuur in spanje. geniet nog lekker van de laatste dagen daar en
    alvast een goede terugreis! tot gauw xxx