laatste berichtje uit Nepal - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu laatste berichtje uit Nepal - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

laatste berichtje uit Nepal

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

17 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Lieve allemaal,

We zijn weer terug in Kathmandu, Thamel. We zijn vanuit een zeer warm en zonnig Pokhara gevlogen en nu helaas regent het in Kathmandu. Maar dat mag de pret niet drukken er zijn zoveel leuke tentjes om iets te eten en te drinken en shoppen niet te vergeten. Morgen gaan we naar de pelgrims tempel Swayambutnath die mag niet overgeslagen worden. Zaterdag om 12.00 uur vertrekt ons vliegtuig naar Kualar Lumpur en van daaruit naar Nederland, waar we om 7.00 uur 's morgen aankomen.

Laatste berichtje komt vanuit Nederland omdat we dan ook e.e.a. over onze gids etc. willen vertellen. Omdat in feite iedereen die deze site aan doet over onze reis kan lezen.

namaste ruud anita

• 21 Oktober 2013 - 17:05

Marco F.:

Jezus, nu alweer bijna voorbij????? Geniet nog een paar dagen en alvast een warm welkom terug in het lage land! Fijne terugreis!

Marco