back from trek - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu back from trek - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

back from trek

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

13 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Lieve allemaal,

Vanmorgen zijn we aangekomen in Jomsom. Ons eindbestemming van de trekking. Het is een geweldig mooie reis geweest met kuddes geitjes, karavanen van ezeltjes, liters black tea, mooie mensen, kleine kinderen met ballonnetjes, prachtige natuur met vele watervallen, groene bergen, witte reuzen, prachtige dorpjes, mooie oude kloosters. Diepe dalen en grote hoogtes.En bij Muktinath de semi woestijn landschap. We hebben net afscheid genomen van onze porter Luton, die ging met de bus naar zijn familie. Morgen gaan we met vliegtuig van jomsom naar Pokhara, een vlucht van 25 minuten over de himalaya dus we hopen op mooi weer zoals we al vele dagen hebben.
Jullie horen weer van ons. Nu proberen we wat foto's op de site te krijgen.

namaste en liefs Ruud en Anita

• 13 Oktober 2013 - 10:24

Jacqueline:

Ziet er geweldig uit !

• 13 Oktober 2013 - 12:27

Wim:

hallo anita en ruud geweldige foto.s
    geniet er maar lekker van groetjes wim en fabiola

• 13 Oktober 2013 - 12:53

Beryl:

Hallo Ruud en Anita,
    Wat leuk toch, dat we jullie op zo'n manier kunnen volgen. Wat zullen jullie veel moois gezien hebben !
    En hebben jullie dan ook nog wel wat te vertellen als jullie thuis komen ?
    Maar dat zal best wel denk ik, nou nog veel plezier de laatste week, en komen jullie maar weer gauw naar huis hoor. Ik vindt 't alweer lang genoeg zo. We missen jullie !
    xxx pa en ma

• 13 Oktober 2013 - 14:29

Maaike:

WAUW!!!!! te gek :-)
    xxx

• 13 Oktober 2013 - 16:10

Hellen:

Wat een mooie tocht zeg. Ik hoop dat jullie ook van de vlucht over de Himalaya hebben genoten.
    En wat een prachtige foto´s.
    Veel plezier nog.
    xx Hellen

• 13 Oktober 2013 - 18:53

Yvonne:

wat een mooie natuur,en prachtige fotos
    geniet er nog van.
    liefs jan en yvonne

• 13 Oktober 2013 - 21:32

Marco:

WoW, dat klinkt niet mis. Fantastisch! En....ach die foto's zien we thuis ook wel hoor! XXX Marco

• 14 Oktober 2013 - 08:25

Hedy:

WAUW, wat een GEWELDIGE en GEZELLIGE foto's. Ik kan het land weer proeven, ruiken en voelen.
    snuif alles nog maar lekker op zolang het nog kan
    dikke kus,
    Hedy

• 14 Oktober 2013 - 15:44

Tineke En Peter:

,hallo ruud en anita
    wij zijn bij Tineke en peter nu heeft pa ook de foto,s kunnnen zien
    gisteren wa ik al bij beryl geweestwij vinden de foto,s heel mooi.
    verder nog heel veel plezier kus jes van ma en pa tot gauw.....