Het wordt nu wel tijd om weg te gaan - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Het wordt nu wel tijd om weg te gaan - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Het wordt nu wel tijd om weg te gaan

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

27 September 2011 | Nederland, Delft

Nog 1 weekend te gaan en dan het weekend daarop dan ga ik weer naar Nepal. En nu met mijn lover ! Zoals in 2004 door een Nepalese jongen in Nepal tegen me werd gezegd "you are a lucky girl" en dat ben ik. Wat zal het weer een belevenis zijn. Soms zie ik me er weer helemaal lopen en soms kan ik het me niet voorstellen weer in Nepal te zijn. Ik ben er net als Ruud helemaal klaar voor. Nog even wat shirts bij Zeeman gekocht. Kunnen we die na gebruik weer achter laten voor het personeel in de hotels/lodges. Ik heb weer een stapel kleding bij me en dezelfde tas wordt op de terugreis weer gevuld met souveniers. Want ja de Westerse hebberigheid steekt toch echt in Nepal de kop op bij het zien van al dat leuks. Enfin, dat hoort er ook bij.
Dus ook al zijn we er klaar voor, eerst vieren we nog aankomend weekend het "Leidens Ontzet". Door Ruud heb ik dit vorig jaar leren kennen en het is een geweldig feest, wat vrijdag al begint en maandagavond eindigt, met kermis door de hele stad en geweldige optredens. Gezelligheid met je liefde en fijne vrienden is altijd goed ! Het weer wordt mooi dus wat willen we nog meer ? met recht "I am a lucky girl"

  • 27 September 2011 - 19:40

    Marco Flanderhijn:

    Haai lieve vrienden,
    Natuurlijk kom ik jullie nog tegen tijdens het feest der feesten. Maar desalniettemin wens ik jullie nu alvast een fantastische en heerlijke reis met veilige landing op Schiphol als eindresultaat..... maar duurt nog ff!

    Huh....ben ik de eerste reactie?

  • 27 September 2011 - 19:49

    Yvonne:

    Nou, dan ben ik de tweede! Wat een geweldig vooruitzicht! En leuk hoor Anita dat je op deze manier iedereen op de hoogte houdt van je reis.
    Heel veel plezier en ik ga jullie zeker volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Ruud & Anita

Actief sinds 22 Sept. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 23093

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

India/Ladakh in Tibetaanse sferen

08 Oktober 2011 - 04 November 2011

Never Ending Peace And Love

Landen bezocht: