Kriebels - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

28 September 2011 | Nederland, Delft

Het begint nu bij mij ook wel behoorlijk te kriebelen hoor.
Ben op mijn werk al aan het afbouwen maak me niet drukker dan nodig moet wel min of meer uitgerust op vakantie gaan ik ben samen met Anita al aardig wat hotels en lodges afgegaan op internet en we zien er ons ook al zitten hoor .maar eerst nog de 3 oktober iets wat ik niet wil missen en het wordt eindelijk eens mooi weer dus we gaan er volop van genieten zal wel weer een slijtage slag worden die dagen maar wel leuk,en dan echt aftellen geblazen. Heerlijk !!!!!!!!

  • 28 September 2011 - 18:12

    Marco Flanderhijn:

    Cola Ruud, heel veel Cola!..... iech!!! ;-)

  • 28 September 2011 - 18:13

    Marco Flanderhijn:

    Alweer de eerste?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Ruud & Anita

Actief sinds 22 Sept. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 23080

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

India/Ladakh in Tibetaanse sferen

08 Oktober 2011 - 04 November 2011

Never Ending Peace And Love

Landen bezocht: