Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

28 September 2013 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Eindelijk is het dan op 1 nachtje na zover, we gaan weer naar Nepal, via Maleisië. Dus we zijn wel weer even onderweg. Afgelopen week kreeg ik soms zo'n gelukzalig gevoel als ik dacht oh nog even en ik ben er weer. Ik ga het weer beleven en nu met Ruud de trekking die ik bijna 10 jaar geleden alleen heb gedaan. En het is allemaal al geregeld via internet met het hotel waar we 2 jaar geleden geweest zijn. Het voelt zo relaxt en luxe. En wat zo leuk is; zo'n beetje iedereen vraagt aan ons of ze ruud en mij weer kunnen volgen via deze site. Als de mogelijkheid zich voordoet, dat is tijdens de trekking nog de vraag, kruipen we achter de computer in zo'n leuk internetcafeetje en doen ons verhaal. We hebben weer het minimale bij ons en laten ook weer onze shirts en handdoekjes achter. En natuurlijk hebben we weer een tas met kleding bij ons waar we mensen blij mee kunnen maken. Ook ballonnen voor de kindertjes.
We gaan het weer beleven en houden jullie op de hoogte.

Liefs en Namasté
Anita Ruud

• 28 September 2013 - 19:07

Wim Van Gorkum:

nou anita en ruud en hele goede reis doe voorzichtig en veel plezier
    wim fabiola en ruben

• 28 September 2013 - 21:01

Martine:

Voorspoedige reis!

• 29 September 2013 - 19:01

Jan En Yvonne:

hallo lieverds
    een hele goede reis voorzichtig aan en veel plezier.
    liefs jan en yvonne.

• 29 September 2013 - 20:18

Beryl:

hoi ruud en anita

goeie reis en heel veel plezier daar in Nepal
    Doe voorzichtig !!!

dikke kus van mij

• 30 September 2013 - 10:26

Petra:

Lieve Ruud en Anita,
    De reis gaat voor jullie weer beginnen.
    Heel veel plezier jullie doe voorzichtig.
    Ik ga jullie volgen.
    Veel liefs. Xxx petra & marco