Dag 1 en alweer een festival meegemaakt - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Dag 1 en alweer een festival meegemaakt - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Dag 1 en alweer een festival meegemaakt

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

01 Oktober 2013 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Na een lange reis weer in Nepal aangekomen. We werden opgewacht bij het vliegveld met het bordje " Anita van Gorkum". Dat was zo leuk. Enfin gelijk weer de chaos van het verkeer in. " Chaos rules". Het went uiteindelijk wel, maar wat we allemaal zien en wat er allemaal gebeurt het is en blijft wonderlijk bizar. Na een lange nacht lekker ontbeten en naar Puspathinath de inhoedistische tempel. Daar was vandaag een festival gaande. Er werd aan elkaar de toekomst voorspeld met rijst, bloemen, water etc. Daarnaast veel lijkverbranding van rijke mensen. Het was mooi om te zien. Geluk en verdriet zo dicht bij elkaar. Er waren ook veel saddoes (heilige mannen). Daarna naar boeddhistische tempel Bouddhanath. Daar vond de eerste ramkraak van Nepal plaats. hahaha (zie foto). Ik hou het verder wat kort want we zijn al een tijdje in dit internetcafeetje bezig en ik snak naar koffie en frisse llucht. Het is zo'n 30 graden. Ruud gaat nog wat foto's erbij zetten.

Jullie horen weer van ons voor we de trekking beginnen.
Namaste Ruud en Anita

• 01 Oktober 2013 - 15:55

Maaike:

Wauw!!!! wat fantastisch weer... en wat een heerlijke andere wereld.
    Geniet, liefs Maaike