We zijn er klaar voor ,nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor ,nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor ,nog 1 nachtje slapen.

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

07 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Hehe, eindelijk zover vandaag heerlijk vrij geweest om nog de laatste dingen te doen .nog ff een Nepal coupe aan laten meten vanmorgen en mijn huisje aan kant gemaakt vanmiddag mijn kanjer opgehaald in Delft die al vol verwachting was van mijn komst .nog even de katten een knuffel en op naar Leiderdorp samen mijn rugzak ingepakt alle papieren bijelkaar gepakt en alvast online ingecheckt zodat we morgen niet in de rij hoeven te staan.Half 8 morgen ochtend richting schiphol dan kan de lange reis beginnen.nu nog even van de mannen bank genieten zoals Anita mijn bank noemt maar ze is er niet vanaf te slaan haha .Nou genoeg onzin dus tot het volgende verslag van Nepal 2011 .
Doeiiiiii.