Kathmandu, cultuurshock uit duizenden - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Kathmandu, cultuurshock uit duizenden - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Kathmandu, cultuurshock uit duizenden

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

09 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Lieve allemaal

we zijn in Nepal, na een reis van 24 uur kwam de Hymalaya in zicht. Wat een uitzicht vanuit het vliegtuig !! Te denken er te zijn moest het visum nog geregeld worden met zo'n paar honderd andere mensen. Een lesje in geduld. Buiten aangekomen werden we " aangevallen" door de nodige taxiwolven. Gezeten in een auto met alleen nog een stuur, versnellingsbak, rem en gaspendaal zitten we nu in Thamel, 29 graden maar liefst !
Het is druk, het is chaos, maar het is geweldig. Dat vindt Ruud gelukkig ook. We hebben al van alles onder nomen, zijn ook met riksja vanaf durbar squar naar Thamel gehobbeld en gebobbeld, blij dat we er niet uitvielen. en met vele nepalezen gepraat, ook omdat we ons Hotel kwijt waren, maar we hebben hem weer gevonden, na er 3 keer voorbij te hebben gelopen.... in het donker want de stroom is uitgevallen. Het wordt nog leuker we lopen met onze mijnwerkerslampjes door het hotel. hahaha. Nu hebben we het helemaal gehad en gaan zo lekker slapen. Morgen weer fris en fruitig gaan we bij het ontbijt ons reisplan uitwerken. Tot zover

Namaste Ruud en Anita

• 09 Oktober 2011 - 16:25

Marco Flanderhijn:

Hahaha, zo'n eerste dag levert al direct een bak ellende op, of is het nou juist de charme?! Ik ben benieuwd hoe de verdere dagen zullen verlopen! Laterzzzzzz,
    Marco

• 09 Oktober 2011 - 18:37

Jan En Yvonne:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    wat een belevenis na zo n eerste dag.
    ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. geniet van de mooie dingen.
    veel liefs
    knuffels.

• 09 Oktober 2011 - 21:28

Hey vadertje en Anita! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Nepal. Het begint al met een goed verhaal hahaha... Ik zie jullie al helemaal lopen daar met jullie mijnwerkerslampjes.. Nou maak er wat van daar he!

• 09 Oktober 2011 - 22:11

Petra:

Hoi vakantieluitjes,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen heel veel plezier doe voorzichtig tot krabbels. Kus X Petra

• 10 Oktober 2011 - 06:36

Beryl :

lieve ruud en anita ik ben blij dat jullie het nual zo naar jullie zin hebben en de eerste dag ging al lekker zo te lezen haha. hopelijk genieten jullie er van en verder nog heeeel veel plezier dikke kus beryl en de groetjes van papa en gydo

• 10 Oktober 2011 - 07:40

Martine:

Hé daar! En dan te bedenken dat de poezen heerlijk op de bank liggen te slapen in hun all-inclusive resort. Die hebben pas vakantie zo te lezen ;) Het kan alleen maar beter worden als de zon weer op is. Fijne tijd!

Martine

• 10 Oktober 2011 - 15:06

Pa En Ma Breedeveld:

lieve ruud en anita
    bij beryl jullie verslag gelezen. Ik vond het best wel spannend als ik hoor hoe het bij jullie gegaan is de eerst dag, ik hoop dat alles goed blijft gaan maar daar vertrouwen we maar op. Verder nog heel veel plezier. We denken elke minuut van de dag aan jullie. Heel veel liefs van pa en ma.

• 10 Oktober 2011 - 16:57

Wim En Fabiola:

fijn om te lezen dat jullie goed zijn
    aangekomen nog heel veel pezier
    en doe voorzichtig.
    fabiola ruben en wim

• 11 Oktober 2011 - 10:15

Jacqueline :

Dat is pas een energiebewust hotel :D
    Kunnen we nog een foto verwachten van Ruud in een oranje outfit MET mijnwerkerslampje ??