laatste berichtje uit Nepal - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu laatste berichtje uit Nepal - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

laatste berichtje uit Nepal

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

01 November 2011 | Nederland, Delft

Lieve allemaal, Dit is het laatste berichtje uit Nepal. we zijn weer terug in Kathmandu na 4 luie dagen te hebben gehad. Lekker ontbijten in hotel, heerlijke cappucino in Boomerang (prachtige tuin aan Pewameer)lunchen op rooftop van Zorba
weer eten in Moondance. Tussendoor best nog veel gewandeld helemaal langs het meer, nog naar Old bazar en new bazar in Pokhara geweest, en helemaal terug gelopen via dorpjes. Nog bij Tibetaans vluchtelingendorp geweest en de grot met waterval Devin's fall. Helaas was het veel bewolkt (wel zon) maar geen bergen. Af en toe zagen we wat toppen van de Annapurnarange. Vandaag met vliegtuig (gaan 20 mensen in) terug en toch wat zicht op enkele toppen. Dus foto's gemaakt. Nu nog wat shoppen en morgen nog weer naar Durban Square, even gedag zeggen.
We vertrekken donderdagochtend om 10.00 uur en arriveren vrijdagochtend om circa 10.30 uur op schiphol na een prachtige reis.
En natuurlijk jullie bedankt voor jullie lieve, leuke reacties op onze verhaaltjes. Fijn om jullie straks weer te zien.
Namaste en knuffel Ruud en Anita

• 01 November 2011 - 13:45

Martine:

Dan wens ik jullie alvast een fijne terugreis, maar nu nog even vakantie! de poesjes t-m zaterdagochtend eten geven? of t/m vrijdagochtend?

liefs!
    Martine

• 01 November 2011 - 13:51

PAP En MAM:

Fijn dat jullie straks weer thuis
    zijn. Een hele goede vlucht naar
    huis gewenst.
    veel liefs en tot in nederland
    PAP en MAM XX

• 01 November 2011 - 16:02

Yvonne:

Leuk om zo een beetje met jullie meegereisd te hebben. Mooie foto,s ook. Geniet nog van de laatste dag, een hele goede vlucht terug en tot ziens!
    Namaste!
    Yvonne

• 01 November 2011 - 17:45

Lydia:

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! heb helemaal mee-genoten.
    Goede reis terug en tot snel!
    Dikke kussen Lyd

• 01 November 2011 - 18:03

Jan En Yvonne:

wat leuk jullie zo gevolgd te hebben met deze fantastische reis.
    een hele goede vlucht naar huis terug. veel liefs
    jan en yvonne.

• 01 November 2011 - 18:17

Fabiola En Wim:

anita en ruud wat was het leuk om
    jullie op deze vakantie te volgen
    bedankt voor de leuke reisverslagen
    een hele goede reis terug.
    groetjes fabiola en wim

• 01 November 2011 - 18:52

Jacqueline:

Geniet nog even van de laatste dagen !
    Foto's zien er geweldig uit dus jullie moeten wel genoten hebben. Drie weken gaan snel om maar naar huis gaan is ook wel weer lekker.
    Goede vlucht en shop ze :D

• 01 November 2011 - 18:55

Gydo:

Goede terugreis en tot snel ! xx

• 01 November 2011 - 21:12

Anja En Paul:

Geniet nog heerlijk even van de laatste dagen en ook wij wensen jullie een goede vlucht naar huis.
    Fijn om jullie straks weer te zien.
    Veel liefs en knuffels

• 02 November 2011 - 06:36

Beryl En Fam.:

heei ruud en anita
    ik hoop dat jullie het die laatste dagjes nog leuk hebben en een goede reis en ik zal blij zijn als ik jullie weer zie :) jammer dat ik nog op school zit anders kon ik jullie ophalen maarja dat gaat helaas niet :( ik zie jullie snel en een dikke kus uit noordwijk :) en een dikke knuffel (L)