Bakthapur, een belevenis op zich - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Bakthapur, een belevenis op zich - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Bakthapur, een belevenis op zich

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

02 Oktober 2013 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

We kwamen er net achter dat we nog in Kualar Lumpur tijd zaten; dat is 2,5 uur later dan in Nepal. ipv. dat we de 1e avond dachten om 8 uur naar bed te gaan, lagen we dus om half 6 al in bed. ipv tien uur ontbijten, zaten we om half 8 al aan het ontbijt. Wat blijft het toch lang licht 's avonds, dat was de andere keren toch niet zo? nee dat klopt, wij liepen 2,5 uur vooruit ! hahaha. Enfin we hebben dus vandaag 2,5 uur erbij gekregen. Vandaag zijn we naar Bakthapur geweest 1 van de drie koningssteden, waarvan deze de grootste is. Op durbar square wonen geen mensen dat waren de paleizen en tempels. In De huizen er om heen wonen nog wel de mensen en hoe? De lange smalle straten met hoge huizen in allerlei staten die je je maar bedenken kunt. De wirwar van straten, waarin opnieuw waar vanaf alles gebeurt. De tempeltjes en afbeeldingen van de hindoeistische goden die je overal kunt vinden en waarom heen geleefd wordt. Het heeft op mij maar ook op Ruud diepe indruk gemaakt. We hebben heel veel scholen gezien en heel veel kinderen van allerlei leeftijden in hun schooluniformen.
Na terugkomst in Hotelschreetibet hebben we kennis gemaakt met onze gids voor de trekking. Hij heet Raj en met hem rijden we morgenochtend om 8 uur in onze jeep naar Pokhara.
Later meer, voor de liefhebber nog wat foto's.

Namaste ruud anita

• 02 Oktober 2013 - 15:56

Hellen:

Lieve Anita en Ruud.

Wat zullen jullie uitgerust zijn zeg. Heerlijk half 6 naar bed. Super leuk.
    Klinkt allemaal al weer geweldig. En voor de trekking, veel plezier en succes.
    Prachtige foto´s ik ga maar eens bij jullie in de leer.
    Dikke kus,
    Hellen en Dick

• 02 Oktober 2013 - 16:11

Frans:

Hallo Anita en Ruud,
    Met de kippen op stok en er weer vroeg uit. Heel goed. het is tenslotte vakantie.
    Veel plezier en voorzichtig.
    Wij zijn nu ook bijna klaar met pakken. Afrika wacht, Spannend.
    Lieve groetjes
    Marja en Frans

• 02 Oktober 2013 - 18:32

Jan En Yvonne:

lieve ruud en anita.
    jullie zijn goed begonnen aan de vakantie
    goed uit gerust voor de trekking.
    wat een mooie fotos.
    heel veel plezier en geniet van het land tijdens de trekking.
    veel liefs jan en yvonne.

• 02 Oktober 2013 - 22:31

Jacqueline:

Komisch verhaal met die tijd maar dan is het wel lekker lang licht !
    Aan de foto's te zien genieten jullie volop, hou dat vol.
    Ben zeer benieuwd naar het volgende verslag.

Jacqueline

• 05 Oktober 2013 - 14:59

Pa En Ma Breedeveld:

nou luitjes, wij hebben de foto's bekeken bij Beryl. Hartstikke leuk hoor. We hopen dat jullie bij de trekking ook wat moois te zien krijgen, maar daar zijn we niet bang voor. Maar wezen jullie alsjeblieft voorzichtig en denk aan ons. Wij denken veel aan jullie, oohja ruud er staat een nieuwe auto voor de deur bij ons van jou. Haha wat denk je ? Maar daar kom je wel achter. Heel veel liefs pa en ma

• 08 Oktober 2013 - 23:04

Tineke En Peter:

Hoi Ruud en Annita.
    Even een mailtje uit Nederland.
    Wat mooie foto,s ge zien leuk hoor, hebben jullie het goed naar je zin
    dat zal wel zo te zien nou ik zou zo zeggen nog veel plezier,
    en mooie tochtjes veel groeten van Tineke en Peter......

• 09 Oktober 2013 - 11:56

Denise:

Ha vadertje en Anita!

Ziet er weer mooi uit daar! Ik ben weer benieuwd naar alle foto's als jullie terug zijn in NL.
    Geniet er nog van want voor je het weet ben je weer in het koude kikkerlandje.

Liefs, Denise