internet in de bergen - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu internet in de bergen - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

internet in de bergen

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

09 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Lieve allemaal,

Hier bericht uit het Mustanggebied, het mooie dorp Marpha. Ja, ook Nepal heeft nu internet in de bergen. Alleen werkt alles wat trager of valt gewoon uit. We hebben prachtig weer maar zijn met bewolkt weer vertrokken in de hoop dat het niet zou gaan regenen. Helaas de tweede dag, dat we ruim 1000 meter omhoog moesten met alleen maar trappen, ging het na de lunch regenen. En we weten nu wat het is om in de regen te lopen en ook og eens 3 uur omhoog. Helemaal blij bij de lodghe in Ghorepani aan te komen. 2800 meter hoog. De kachel brandde en we hadden en goeie hot shower. Vanaf dat moment geen regen meer, nog een dag wat bewolkt en daarna elke dag zon met mooie uitzichten op e bergen. Helaas Ruud's filmcamera doet het soms wel en soms niet. dus dat is erg jammer. Maar ik schiet foto's voor 10, want het blijft een land waarin zoveel te zien en te beleven is.
We hebben een hele goeie gids Raj en een lieve porter Luten. Het klikt heel goed met ons vieren. En de gids zorgt heel goed voor ons, we slapen op de beste plekken, kleine paradijsjes. Vandaag lekker gelopen zo'n 5 uur en gister een heel zware dag gehad met 800 meter omhoog en heel warm weer. we gaan voeg naar bed om 8 uur en staan 6 uur op.
ik tik dit voor de derde keer vanwege storing dus ik stop nu.
foto's komen later.

namesta ruud anita

• 09 Oktober 2013 - 16:29

Hellen:

Hallo daar,

Klinkt allemaal weer geweldig. Wat zullen jullie veel gezien hebben. Lange dagen, vroeg op, maar vast een geweldig gevoel. Klim nog ff lekker door en geniet van alles om je heen.
    Dikke kus van ons.
    Dick en Hellen

• 09 Oktober 2013 - 17:15

Toon :

Leuk hoor jullie vermaken je wel ,lees ik.Nou geniet er maar van,want de dagen vliegen voorbij.
    gr Toon en Yvonne

• 11 Oktober 2013 - 19:55

Yvonne:

hallo lieverds.
    leuk om te lezen allemaal,wat een belevenis
    wat zullen jullie blij geweest toen jullie boven waren.
    geniet nog maar lekker
    liefs knuffels jan en yvonne.

• 12 Oktober 2013 - 21:17

Maaike:

Wat heerlijk weer een berichtje van jullie hoog vanuit de bergen!
    Klim ze nog even ;-) liefs, xxxx