Een dag met een sterretje - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Een dag met een sterretje - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Een dag met een sterretje

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

10 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Namaste

Eerst bedankt voor de leuke reacties, en ja Martine niks mooier dan een kattenleven, zeker die twee van mij. bedankt voor je berichtje over hen.

Na onze heerlijke ontbijt in de zon hebben vanmorgen onze jungletocht Chitwan geregeld en gelijk onze trek. Het wordt de Langtangrange, 8 dagen. Schijnt qua natuur geweldig te zijn en nog niet te veel bezocht door trekkers zoals wel het geval is bij de Annapurnatrek.
Daarna on the rooftop een colaatje genomen en toen de taxi naar Swayambutnath (apentempel). Geweldig uitzicht over Kathmandu. Prachtige stupa waar we ook boterlichtjes hebben gebrand. We kregen daarbij ook een mooi boeddistisch lesje van de boterlichtjesman. Vervolgens naar het restaurant op... jawel... de rooftop, maar we werden eerst aangesproken door een nepalees over klankschalen. Vervolgens kregen we een healing met verschillende klankschalen en ook weer boeddistische verhalen. Het was heel bijzonder we kregen ieder nog een ketting (ook weer met een verhaal erachter) en we hebben het afgesloten met thee. Enfin een uur later zaten we op de rooftop aan de thee. Nog na te denken over wat we hadden meegemaakt. Vervolgens naar beneden, via het bos met al zijn gebedsvlaggetjes. Nog een lijkverbranding (niet aan de rivier) meegemaakt dus vol van alle indrukken zaten we weer in de taxi naar thamel. Heerlijke chowmein gegeten met overheerlijke cappacino en chocolade taart. Wat een feest !!

Misschien morgen weer een verhaaltje voor het slapen gaan
liefs ruud anita

• 10 Oktober 2011 - 16:10

Paul En Anja:

Hallo vanuit een koud, winderig en nat Nederland.
    Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Ik zou zeggen, neem ook de tijd om alles wat er op jullie pad komt rustig te verwerken. Het zal best wel overweldigend zijn. Geniet van alles.

Veel liefs van ons.
    Kiefs n

• 10 Oktober 2011 - 16:32

Pa En Ma Van Gorkum:

Hallo,Anita en Ruud

Al twee reisverslagen gehad de een
    met de mijnlampjes en de tweede
    ook met veel belevenissen.
    Wij vinden het fijn dat jullie zo
    genieten van wat je mee maakt.
    Ook de foto van Ruud is heel leuk
    en dat via z,n afstand.
    Wij denken aan jullie,wees voorzichtig
    veel liefs van pap en mam

• 10 Oktober 2011 - 16:51

Ginger Swinkels:

Wat ontzettend leuk om met jullie mee te reizen, wist niet dat ik ook kon reageren.
    Kom lekker bij van alle indrukken en veel reisplezier met de trektocht,
    Ginger

• 10 Oktober 2011 - 17:00

Lydia:

Oh wat heerlijk om te lezen, ik voel me weer even terug in Nepal. Fantastisch dat jullie 8 dagen gaan trekken. Geniet er lekker van.
    Veel liefs vanuit het natte Nederland.

• 10 Oktober 2011 - 17:44

Jan En Yvonne:

wat leuk om jullie reis verhalen zo te lezen. geniet van de mooie natuur en van alle indrukwekkende dingen die jullie daar tegenkomen. en pas vooral goed op elkaar.
    veel liefs

• 10 Oktober 2011 - 18:25

Martine:

Mooie foto's!

• 11 Oktober 2011 - 16:48

Marja En Frans:

Hallo Anita en Ruud,

Wij wisten niet dat we met jullie mee mochten reizen. Heel bijzonder. Geniet lekker. Veel plezier.
    Liefs van Frans en Marja