Wat een indrukken zeg ,land om nooit te vergeten. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Wat een indrukken zeg ,land om nooit te vergeten. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Wat een indrukken zeg ,land om nooit te vergeten.

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

11 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Hallo allemaal ,

even weer en verhaaltje voor het slapen gaan ,haha.
Vanmorgen op tijd opgestaan en weer lekker ontbeten.
Daarna met de taxi naar de plek gegaan waar de lijkverbrandingen plaats vinden.
Erg indrukwekkend hoor dat je dat van zo dichtbij mee mag maken.
ziet er in 1ste instantie luguber uit maar het wordt met zoveel eerbied en respect gedaan dat het toch weer mooi is om te zien .
Daarna lopend door de sloppenwijk van kathmandu naar de stoupa wat geweldig om daar te zijn zeg al die vlaggetjes en al die mensen het was ook feest dus heel de stoupa was verlicht toen het donker werdt geweldig zeker van af een rooftop waar we mooie foto's en gefilmd hebben.toen weer en " dodenrit " met de taxi terug ieder keer weer een belevenis in dat verkeer maar we zijn weer veilig bij ons hotel en gaan morgen naar chitwan voor 3 dagen
hopen op wat moois in de jungle te zien .
zo weer even genoeg voor vandaag we gaan lekker slapen moeten morgen half 6 op voor de lange rit met de bus .

Namaste

Ruud en Anita

• 11 Oktober 2011 - 14:45

Lydia:

Prachtige foto's! Nog veel apen onderweg tegen gekomen? Een tip als jullie naar Chitwan gaan, ga aub niet op een olifant door de jungle want in mijn tijd werden de olifanten op jonge leeftijd mishandeld (wond voorhoofd met mes) zodat ze op latere leeftijd de berijder zouden gehoorzamen. Toen ik dit later hoorde heb ik zo'n spijt gehad. Mogelijk gaan ze nog steeds zo met deze prachtige dieren om. Enfin, geniet lekker verder samen van deze prachtige reis!!! Dikke kus Lyd

• 11 Oktober 2011 - 16:51

Beryl:

klinkt leuk hoor allemaal nog heel veel plezier en slaap lekker haha :)
    leuke foto's hoor ;)

doeidoeii
    xxx beryl

• 11 Oktober 2011 - 17:04

Yvonne:

Klinkt allemaal geweldig, leuke foto's (ik wil meer, meer!) veel plezier in Chitwan, lijkt me wel heel bijzonder.
    Ik volg jullie op de voet!!

• 11 Oktober 2011 - 17:34

Mary Pelgrim:

Hoi Ruud en Anita
    Ik heb net je moeder gesproken en zij vertelde van deze site. Zo te lezen en te zien, maken jullie heel wat mee. En wat een mooie foto`s. Geniet ervan en veel plezier nog
    x Mary

• 11 Oktober 2011 - 19:14

Maaike:

Wat GEWELDIG allemaal!! en toch wel ontzettend leuk jullie te volgen vanuit een ontzettend nat en droevig Nederland! ... leuk de foto's!! xxxx

• 11 Oktober 2011 - 20:19

Jan En Yvonne:

wat een mooie fotos.
    erg leuk om jullie belevenissen zo te volgen. veel plezier samen.
    liefs knuffels

• 12 Oktober 2011 - 17:33

Fabiola Ruben En Wim:

hallo ruud en anita
    even een groet uit den haag
    geweldig dat wij jullie op de voet kunnen volgen door nepal
    hele leuke foto,s
    doe voorzichtig
    liefs fabiola ruben wim

• 12 Oktober 2011 - 21:29

Petra:

Hallo daar,
    Wat ziet het er allemaal mooi uit die foto's heel indrukwekkend.
    Geniet ervan en veel plezier samen.
    Hier alles oke ook met Smurf gaat het goed.
    Dikke kus, XXX