Hett waren 3 Fantastische dagen !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu Hett waren 3 Fantastische dagen !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

Hett waren 3 Fantastische dagen !!

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

14 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Lieve allemaal we zijn terug uit een tropisch Chitwan. Na een reis van 5 uur hebben we eerst een lekkere lunch gekregen en natuurlijk weer..... op de rooftop. Daarna wandeling langs de rivier op zoek naar een Rhino in de rivier en ja hoor daar lag de Rhino heerlijk te badderen daarna nog zonsondergang gezien. Natuur is erg mooi.
Daarna lekker gegeten en op tijd naar bed voor de kanotocht. Prachtige tocht met heel veel soorten vogels en een langneus krokodil. Vervolgens met jeep door chitwan naar elephant breedingcentre. was goed om te zien hoe goed de dieren getraind en behandeld worden. Daarna lunch en daarna badderen met de olifant (zie foto van Ruud) Ruud en ik zijn toen teruggelopen door een deel van het dorp om te kunnen filmen en foto's te maken. En ook nog jungle tocht met olifant gemaakt. Jullie lezen het we hebben veel gedaan. zie de foto's. Vandaag terug met de bus, nu gaan we lekker eten. Morgen een rustige dag. ook fijn !!!

namaste Ruud en Anita

• 14 Oktober 2011 - 12:52

Martine:

Hé ik wist niet dat er rhino's in Nepal leefden. Weer wat geleerd. Grappig dat ik precies kan zien wie er geschreven heeft, Anita. Lekker eten is altijd de rode draad bij jou en zo hoort het natuurlijk ook ;)

• 14 Oktober 2011 - 18:23

Jan En Yvonne:

hoi lieverds
    leuke fotos en wat een prachtige natuur.hier gaat alles zo zijn gangetje.
    geniet van de mooie en fijne dingen die jullie gaan ondernemen
    liefs knuffel.

• 14 Oktober 2011 - 21:48

Jacqueline:

Ziet er schitterend uit allemaal ! Dapper hoor, zo naast en op een olifant.
    Ben blij dat jullie zo aan het genieten zijn :D

• 15 Oktober 2011 - 11:48

Pap En Mam:

Anita en Ruud

Het is zaterdag 13.oo uur en mam zegt
    ga een kijken of er E-mail is. en jawel,
    de 3 fantastische dagen met foto,s
    Nou het is allemaal geweldig hoor.
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.geniet en wees voorzichtig
    liefs pap en mam,

• 15 Oktober 2011 - 21:05

Hallo daar! Wat hebben jullie al veel gedaan zeg. Echt gaaf dat je mocht badderen met de olifanten. Lijkt me een hele belevenis. Tijd gaat erg snel, dus geniet er nog maar van! Liefs, Denise