the day before trekking - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu the day before trekking - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ruud & Anita Breedeveld & van Gorkum - WaarBenJij.nu

the day before trekking

Door: ruudanita

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Anita

16 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Hier zijn we weer even, de avond voor de trekking.
We hebben net weer heeeeeerlijke cappucino gedronken, en ook nog echt warm !!! voor 100 rupees !! dat vind je in Nederland niet. (zie foto) Het eten is heerlijk, en daar houden we van.
Wat ook nog leuk is, is dat onze reis " Never Ending Peace en Love" heet. Laten we nu gisteravond een kaart met deze tekst hebben gevonden en met de allesziende ogen van Boeddha (zie foto).
We zijn vandaag door oude Kathmandu gelopen, en kwamen ogen en oren te kort. Nu zie ik het voor de derde keer maar weer ben ik er van onder de indruk hoe het toch allemaal kan en gaat hier. Goed dat Ruud geen kunstgebit heeft anders had die er uit gevallen van verbazing ! Lekker ontbeten op de rooftop op Durbar Squar en daarna met taxi naar Patan. Een stuk rustiger. De rugzakken in orde gemaakt en lekker gegeten. We zijn klaar voor de Langtangtrek. Worden morgen met de jeep om 06.00 uur opgehaald.
Tot over 8 dagen
liefs en namaste Ruud en Anita

• 16 Oktober 2011 - 13:42

Martine:

Fijne week samen!

• 16 Oktober 2011 - 14:53

Lydia:

Spannend, de tocht gaat echt beginnen! Heel veel plezier samen maar dat gaat wel lukken! Dikke kus van Lyd

• 16 Oktober 2011 - 16:39

PAP En MAM:

Wij wensen je een fijne en heerlijke
    week toe ,zeker met zo,n mooie
    tocht . maak er samen iets moois van
    wees voorzichtig en pas goed op
    elkaar.
    Wij denken aan je.
    O.ja,even over die heerlijke koffie.
    er zullen hier thuis maar weinige zijn
    die de koffie in ..rupies.. betalen
    wij houden van jullie en veel
    liefs . PAP en MAM.

• 16 Oktober 2011 - 19:38

Jan En Yvonne:

de koffie ziet er goed uit het is geen haags bakkie.
    heel veel plezier en geniet van deze 8dagen.
    veel liefs knuffels.

• 17 Oktober 2011 - 08:00

Anja En Paul:

Wij wensen jullie een hele fijne week, een mooie tocht en dat jullie ook hier weer prachtige dingen zien en mooie momenten mee terug kunnen nemen.
    Geniet ervan. Dikke kus en knuffels

• 17 Oktober 2011 - 18:56

Marja En Frans:

Hallo Anita en Ruud,

Hopelijk lezen jullie dit nog voor vertrek.
    Geniet ervan en maak er damen iets moois van.
    We leven met jullie mee.
    Goeie reis, Marja en Frans

• 21 Oktober 2011 - 17:54

Hedy:

Wat geweldig om jullie avonturen te lezen en de foto's te zien. Ik krijg er een beetje heimwee van, tranen in mijn ogen en wordt er een beetje stil van. Detrekking zal geweldig zijn.dat kan haast niet anders. Ik kijk uit naar de volgende verhalen.
    Namaste
    dikke knuffel ,
    Hedy

• 22 Oktober 2011 - 17:00

Yvonne:

Wat is het stil de laatste dagen op jullie blog! Geen internetverbinding natuurlijk. Nou, we horen het nog wel als jullie weer in de bewoonde wereld aangekomen zijn!
    Geniet van de trekking, ben wel heel benieuwd hoe de Langtang is, misschien ook iets voor mij.....ooit weer een keer??
    Yvonne